pühapäev, 15. november 2015

Review: JOIK sügavpuhastav näoõli


 Foto:Loodusilu

Kuna mul on üsna rasune nahk, poleks ma ise näoõlide juurde ise ilmselt sattunudki, aga õnneks kinkis sõbranna mulle sünnipäevaks komplekti Eesti oma looduskosmeetikabrändi JOIK toodetest, kus oli muuhulgas ka sügavpuhastav näoõli. JOIKi küünaldest on muidugi kõik ammu kuulnud ja vaimustuses, aga nende ilutoodetest olin vähemalt mina proovinud üksikuid.

Kui eelnevalt puhastasin oma nägu õhtuti erinevate kallimate brändide (näiteks Guerlain) näopuhastuspiimadega, siis nüüd olen täielikult üle läinud sellele samale JOIKi näoõlile ning hiljem käin näo üle veel nende mõnusa astelpaju näoveega.

Mulle meeldib selle puhul, et pärast näo pesemist tundub see tõesti puhas ja see sobib ideaalselt ka meigi eemaldamiseks. Positiivne on ka see, et nägu ei kisu kuskilt ega tundu vastikult kuiv, nagu tihti on pärast muude näopuhastusvahendite kasutamist.

Lõhn on selline üsna eriline, minule see isegi meeldib, aga mu elukaaslasele näiteks üldse mitte. Kuna see sisaldab muuhulgas ka sidrunheina ja lavendli eeterlikke õlisid, on ilmselt need lõhnad ka kõige domineerivamad. Tean, et paljudele ei meeldi teepuu lõhn, kuigi see toode sisaldab kirjade järgi ka teepuuõli, siis seda spetsiifilist lõhna mina ei tunne.

Nüüdseks olen JOIKi sügavpuhastavad näoõli kasutanud juba üsna pikka aega ning võin öelda, et nägu on palju klaarim ning jume märgatavalt parem. Samuti jätkub seda üsna pikaks ajaks, sest terve näo puhtaks saamiseks piisab pisikesest tilgakesest.

Ainukeseks murettekitavaks asjaks selle toote puhul on näolt maha pesemine. Nimelt on õliga koos pakis kaasas ka roosa käsnake, mis tuleb võimalikult kuuma veega immutada ning seejärel käsnaga õli näolt maha pühkida. Kuna minu arvates see ei ole kõige hügieenilisem meetod, arvestades seda, et niiskuses ju bakterid paljunevad ning kui pesta sellega maha ka meiki, saab see kokku jumestuskreemi ja muude meigitoodetega. Mina isiklikult eemaldan õli näolt niiskete vatipadjakeste abil.

Kokkuvõttes - olen leidnud enda nahale väga hästi sobiva toote soodsast hinnaklassist ning toetan kodumaist brändi.

Milliseid JOIKi tooteid oled Sina kasutanud ning milliseid soovitaksid ka teistel proovida?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar